close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כיצד לבחור בחברת ניקיון מתאימה ומומלצת שתתאים לכם?

מערכת שורשיב ניסן, תשפא25/03/2021

שכירת שירותים מחברת ניקיון מסחרית ומקצועית באזור שלכם, היא צעד בכיוון הנכון להבטחת סביבת עבודה נקיה ומסודרת

תגיות:
בעידן המודרני של ימינו ברור לכולם,, בין אם אתם מנהלים עסק משרדי ובין אם מרכז רפואי ענק, שסביבת עבודה נקיה תורמת לפרודוקטיביות של העסק ולמוניטין שלו כמקום נקי ומטופח. רוב העסקים מוצאים שקל יותר להשתמש בשירותיה של חברת ניקיון חיצונית מאשר להעסיק עובד ניקיון כשכיר.

למה בעצם חברת ניקיון תשרת טוב יותר את הצרכים שלכם? חברת ניקיון מקצועית לא "מפריעה" לפעילות השוטפת במהלך יום העבודה, כי ניקיון אזור המשרדים נעשה לאחר שעות העבודה או בסופי שבוע. המנקים מותירים את המשרד נקי ומסודר ללא רבב, כך שהעובדים יכולים להתמקד במשימות שלהם כדי להועיל לפריון ולרווחיות העסקית.

בחירה נכונה בחברת ניקיון המתאימה לצרכים שלכם
בימים בהם השוק מוצף בחברות ניקיון רבות, איך תבחרו את זו המתאימה ביותר למשימות שלכם? הנה מספר דרכים להבטיח שתמצאו באזור שלכם, את החברה המתאימה לכם ביותר, בין אם זו חברת ניקיון בצפון, במרכז או בדרום הארץ:

א. לבדוק הצעות המחיר - אין גודל ‘one size’ שמתאים לכל דרישות הניקיון, וסביר להניח שתקבלו הצעות מחיר שונות עבור שירותים שונים מחברות ניקיון שונות. לכן:
- שתפו את דרישות הניקיון הספציפיות למקום העבודה שלכם, עם שלוש חברות ניקיון באזור שלכם לפחות.
- השוו בין השירותים המוצעים בכול אחת מהצעות המחיר שתקבלו.
- שקלו איזו מהחברות מציעה לכם את השירות הטוב ביותר ואת התמורה ההולמת ביותר למחיר.

חברת ניקיון טובה ואמינה אמורה לבקר במשרדים שלכם ולבדוק אותם באופן יסודי, לפני שתציע הצעת מחיר מדויקת. למה זה חשוב? כי חברת הניקיון עשויה להציע מחיר כללי, ואחר כך להוסיף עליו תוספות שונות, מה שעלול להסתכם במחיר גבוה מהתקציב שתכננתם.

ב. לוודא שחברת הניקיון מבוטחת כחוק - אמנם, העובדים שלכם מבוטחים כנדרש על פי החוק, אבל אתם בטח לא רוצים להיענש על טעות שנגרמה על ידי מישהו אחר בשטח המשרדים שלכם. חברת ניקיון טובה אמורה להיות מבוטחת באופן מלא, כך שהעסק שלכם לא יישא באחריות במקרה של תאונות.

ג. עברו על החוזה בפרוטרוט - החוזה בין העסק שלכם לבין חברת הניקיון הוא קריטי, כי בו מפורט היקף העבודה המדויק (או לפחות, צריך להיות מפורט). לכן, מומלץ:
1. לבדוק את החוזה כדי להבטיח שלא הושמטו שירותי ניקיון.
2. לבדוק שהחוזה לא כולל עלויות נסתרות.
3. לוודא שהחוזה מוגבל לפרק זמן מוגדר מראש.
4. לבקש תקופת ניסיון כדי שתוכלו לממש את זכותכם לבטל את החוזה במקרה שלא תהיו מרוצים מהשירות.
5. לוודא שאתם לא אמורים לשלם עבור שירותים שאינכם רוצים או לא זקוקים להם.

לסיום, שכירת שירותים מחברת ניקיון מסחרית ומקצועית באזור שלכם, היא צעד בכיוון הנכון להבטחת סביבת עבודה נקיה ומסודרת שכיף ונעים יותר לעבוד בה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה